Jump to content

Photo

Reunión de Divas en España-Divas' meeting in Spain

• This topic is locked This topic is locked
14 replies to this topic

#1 karol

karol

IL DIVO

• Members
  • 33 posts

Posted 23 October 2006 - 03:37 PM

La Asociación Club de Fans Grupoildivo, va a organizar dos reuniones de Divas en España.

La primera es el próximo sábado 28 de octubre y es solo para las moderadoras del foro español (www.grupoildivo.com/forum/ ) y para concretar detalles de la Kedada General
La segunda y más importante será el 16 de diciembre de 2006 en Madrid. ¡Enseguida os pondremos mas detalles, pero como estas hay que organizarlas con tiempo, la fecha os la digo ya!

The "Asociación Club de Fans Grupoildivo" is going to organise two meetings for Divas in Spain.

The first one will take place next Saturday and is only for the moderators of the Spanish forum, where we will make plans for the General Meetings.
The second and most important one will take place on December 16th 2006 in Madrid. Soon we will give you more details but since it is necessary to organise ahead of time, the date I'll give to you now.

Sereis todas bienvenidas!
Posted Image

Mods Note: In response to some of your queries, this is not an official fan site, www.ildivo.com remains the only official web page.
www.grupoildivo.com - www.grupoildivo.com/forum
www.innocence.es - www.innocence.es/foro
Posted Image
Posted Image

#2 CLARA

CLARA

IL DIVO

• Members
  • 2 posts

Posted 23 October 2006 - 05:01 PM

perfecto chicas!, alli nos veremos...en la tierra de CARLOS!!!!
Posted Image

Lâche-toi, n'aies peur de rien
Regarde pas en bas ni d'où tu viens
Ouvre tes ailes, va où tu dois.

#3 karol

karol

IL DIVO

• Members
  • 33 posts

Posted 25 October 2006 - 05:15 AM

Mods Note: In response to some of your queries, this is not an official fan site, www.ildivo.com remains the only official web page.

Como parece que no esta claro esto ya os lo explico yo...
Since it seems that not this clear this already I explain it to you...

La Web www.grupoildivo.com y su foro www.grupoildivo.com/forum/ en ningún momento y en ninguna parte dice, o ha dicho, que sea oficial, simplemente es una Web en español, igual que hay miles de Web por todo el mundo en todos los idiomas.
The Web www.grupoildivo.com and his(its) forum www.grupoildivo.com/forum/ever and he(she) does not say anywhere, or has said, that should be official, simply it is a Web in Spanish, like there are thousands of Web all over the world in all the languages.
Y como todas las fans de IL DIVO, la mayoría están registradas también aquí, en el foro oficial. Pero este foro, así como el grupo, es de nacionalidad inglesa aunque ninguno de los componentes de IL DIVO lo sea, y por tanto entendemos que el idioma del foro sea ingles. Por lo que en atención a una gran cantidad de fans hispano parlantes, simplemente creamos una Web y un foro con los contenidos necesarios para tener a todas las fans informadas, pero en español.
And as all the fans of IL DIVO, the majority are registered also here, in the official forum. But this forum, as well as the group, is of English nationality though none of IL's components OPERA STAR it is, and therefore we understand that the language of the forum is English.For what in consideration of a fans' great quantity Hispanic speakers, simply we create a Web and a forum with the necessary contents to have to all the informed fans, but in Spanish.
Paralelamente a esta Web, se creo una Asociación, para hacer un club de fans, que tampoco ha dicho nadie que sea oficial, lo que se ha dicho es que es “LEGAL” .Se llama “Asociación Club de Fans de Grupoildivo” y por si alguien tiene alguna duda de la “legalidad” que no oficialidad de la Asociación os aporto la documentación necesaria.
Parallel to this Web, I believe(create) an Association, to do fans' club, neither that has said anybody who should be official, which has been said is that is "LEGAL" .Se flame " Association Fans' club of Grupoildivo " and for if someone has some doubt of the "legality" that not officialdom of the Association you I contribute the necessary documentation.
Por lo que veo innecesaria la corrección hecha en publico por las moderadoras, ya que al igual que muchas otras fans de todo el mundo, vamos a hacer una reunión para conocernos y simplemente en este tema (tal y como se me dijo) lo hemos hecho publico, para que cualquier fan de IL DIVO que quiera venir y pasar un bonito fin de semana sepa que será bienvenida.
For what I see unnecessary the alteration done publicly by the moderating ones, since as many other fans of the whole world, we are going to do a meeting to know ourselves and simply in this topic (such and as he(she) said to me) we have make public public it, in order that any fan of IL DIVO who wants to come and to happen(pass) a nice weekend knows that it(she) will be welcome.

Carta del Ministerio del Interior Letter of the Ministry of the Interior
Posted Image

Tarjeta de Identificación Fiscal Card of Fiscal Identification
Posted Image

Etiqueta Identificativa de Hacienda Etiquette Identificativa of EstatePosted Image

Sorry for my English one, but I cannot do any more...
Posted Image
Posted Image

#4 sonrisa_mia

sonrisa_mia

Advanced Member

• Members
  • PipPip
  • 727 posts

Posted 25 October 2006 - 05:50 AM

Ya te he explicado por PM porque hemos anadido este comentario. Soy yo la que lo anade porque tenemos que dejar muy claro que este es el unico sitio oficial y para decirlo a la gente porque hemos recibido mensajes preguntandonos si el vuestro es oficial tambien. Para evitar que tenemos que contestar la misma pregunta cientas veces, lo he dejado claro aqui.

No tenemos nada en contra de vuestro foro ni de vosotros; lo hemos hecho antes con otros sitios ingleses y de otras nacionalidades. No es nada en contra de los espanoles, es que tenemos que tener cuidado nosotros mismos.
Qui peut dire où je serai demain?

#5 karol

karol

IL DIVO

• Members
  • 33 posts

Posted 25 October 2006 - 06:04 AM

Ya te he explicado por PM porque hemos anadido este comentario. Soy yo la que lo anade porque tenemos que dejar muy claro que este es el unico sitio oficial y para decirlo a la gente porque hemos recibido mensajes preguntandonos si el vuestro es oficial tambien. Para evitar que tenemos que contestar la misma pregunta cientas veces, lo he dejado claro aqui.

No tenemos nada en contra de vuestro foro ni de vosotros; lo hemos hecho antes con otros sitios ingleses y de otras nacionalidades. No es nada en contra de los espanoles, es que tenemos que tener cuidado nosotros mismos.

Bueno, ahora creo que ya ha quedado claro que www.ildivo.com es el UNICO sitio oficial, simplemente quiero que quede claro,que somos una "ASOCIACION" legalizada por el Ministerio de Interior Español.
Gracias Vicky
Posted Image
Posted Image

#6 amparo

amparo

IL DIVO

• Members
  • 6 posts

Posted 28 October 2006 - 05:30 AM

Ahi estaremos!! faltaria mas!! :wink:
Gracias Karol y Vicky por la infornmacion , ahora no creo que hayan dudas :)

#7 karol

karol

IL DIVO

• Members
  • 33 posts

Posted 07 November 2006 - 06:29 AM

Bueno, pues la reunion de moderadoras en Valencia fue genial. Y ya esta practicamente todo organizado para la Kedada General del dia 16!!
Posted Image
Posted Image

#8 morgana

morgana

Advanced Member

• Members
  • PipPip
  • 1,363 posts

Posted 11 November 2006 - 03:03 PM

hola muchachas,

oí que todos ustedes tenías un gran tiempo en Valencia. ¡¡vergüenza que yo no podía estar allí con usted, pero no puedo esperar a ver el juguete el próximo mes!!!

besos
Posted Image
"He´s a superhero of the voice!":Innocence on Carlos Marin

#9 karol

karol

IL DIVO

• Members
  • 33 posts

Posted 11 November 2006 - 08:39 PM

hola muchachas,

oí que todos ustedes tenías un gran tiempo en Valencia. ¡¡vergüenza que yo no podía estar allí con usted, pero no puedo esperar a ver el juguete el próximo mes!!!

besos

Pues si Tina, el domingo desayunamos en una terraza en la plaza del Ayuntamiento y ademas como habia campeonato de motos, teniamos un ambientazo!!!!
Te veo en 34 dias :wink: :wink:
Posted Image
Posted Image

#10 rhyannon

rhyannon

IL DIVO

• Members
  • 23 posts

Posted 10 December 2006 - 06:25 PM

hola girls.Soy Mireia de Barcelona y quisiera sebaer si váis a hacer alguna quedada en barcelona.¡Estaría guay!!!!!!espero answer...mire :cry: :)

#11 morgana

morgana

Advanced Member

• Members
  • PipPip
  • 1,363 posts

Posted 10 December 2006 - 06:31 PM

esto momento hacemos una Kedada a Madrid el 16 Dic.. pero para el ano priximo quizas??? :) :) :)
Posted Image

#12 karol

karol

IL DIVO

• Members
  • 33 posts

Posted 11 December 2006 - 05:34 AM

esto momento hacemos una Kedada a Madrid el 16 Dic.. pero para el ano priximo quizas??? :) :) :)

Como dice Tina hemos decidido hacerla en Madrid porque como esta en medio, no le viene demasiado lejos a nadie.... plantearemos la proxima, ya veremos :wink:
Posted Image
Posted Image

#13 morgana

morgana

Advanced Member

• Members
  • PipPip
  • 1,363 posts

Posted 20 December 2006 - 10:40 AM

well i am gonna write for both me and Norma about the great long weekend we had in Madrid.. especially at the spanish convention put together by the girls at ASOCIACION GRUPO IL DIVO which as some of you know i help out on there when i can as one of the non spanish Moderators for their forum..

we had a bit of trouble finding the restaurant only to discover it was right under our noses and that we were next door the night before....

great to meet all the spanish divas and the Admin and fellow Mods from the Grupo site with hugs and kisses before going into the Restaurant.. and sitting at our table which had lots of goodies on there. pocket Calender, Badges photograph with a message and membership cards.... next it was the handing out of XMAS cards. i called out a name and i either got a yell for an answer or was pointed in the direction of where they were sitting.. i tell you we were all having a good time, laughing talking about why we liked certain Divos and well and i got a bit of help with my grammar..

there was a phone call apparantly to "Urs" that made us laugh out loud... (Matye TT sei grande!!!!) apparant;y he was asked to hurry up and bring Carlos alonf for me and Norma as we flew all the way from London... we were all crying with laughter.....

there was a raffle and a limit of 5 tickets... Norma did say she never wins anything but she managed to win a calender made by Lary and a characture photo of Urs... a couple of the girls did win more than 2 prizes and there were chants of "tondo, tondo". some are just lucky... myfave prizes were the il divo board games, the thud cusions and that poster with the grupo logo.. and the Calenders. we were runing out of prizes when i suggested that i would donate something as a prize to the next winning ticket.. my signed copy of the Peter Pan CD.... glad it's going to a good home.....

there were some other stuff for sale like T shirts and mugs..

and the cake? the guys never looked or tasted so good and Lucky Norma got the piece with Carlos' face... very tasty indeed.. i think i may have got Seb's Torso but still not bad..

anyway it was back to the hotel to a long meeting on what to do next with regards to the acociation.. hugs, kisses and a group photo or 2 of the cuties.... and having a chat with Juan Carlos (not the king.... but he was our little prince..) about why we love "Confronation...."

GRACIAS CHICAS Y CHICO POR UNA KEDADA MUY INCREIBLE!!!!

thanks to the restaurant RIAS ALTAS for putting up with us for a few hours and thanks Lary for that Fabulous calender....

can't wait for next year....
Posted Image

#14 karol

karol

IL DIVO

• Members
  • 33 posts

Posted 20 December 2006 - 11:18 AM

Thanks Tina!!!!
I could not go .... but I'm glad that you were spending it to yourselves very well!

Una pena, no pude ir al final!!! Pero, a la proxima, que seguro k hay otra, ire, SEGURO!!
Posted Image
Posted Image

#15 morgana

morgana

Advanced Member

• Members
  • PipPip
  • 1,363 posts

Posted 21 December 2006 - 04:33 PM

photos from last saturday

Me abd Mayte
Posted Image

me and Lary....
Posted Image

carlos looked and tasted good
Posted Image

THUD CUSHION ALERT
Posted Image

Norma is armed with a comb and is not afraid to use it!!
Posted Image

nice spread
Posted Image

cuties
Posted Image

the raffle prizes
Posted Image

the gorgoeus cake before it was brutally cut... :) :)
Posted Image
Posted Image

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users